Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I go to a very visual place when I'm singing. It's very cinematic and I get this feeling of space. I love when music does that. ~ Dave Gahan
- Ach je lalt maar wat uit je nek
- beter een half ei dan een houten kop
- Zoveel aftrekken dat je niet meer kan vermenigvuldigen
- Yeah, like I care!
- Aantal oproepen voor wespenverdeling piekt: “Nog nooit meegemaakt” - moet "verdelGing" zijn, maar als daar een g tussenuit valt, dat ziet niemand
- Ein wenig Entspannung ist immer wichtig.....
- Welk dier is het onverschilligst? De lama! Lama zitten als je ‘t niet zo ‘n goei vindt ????
- Met je kop in het zand is er nooit wat aan de hand
- Tja belgische tv is geen bal op de tv dus draai aan die knop en ga maar mee feestje bouwen en die van tv liters substral tegen uitdrogen die planten
- Ik heb planquenkoort's
- Iemand is er met William Shatner´s gedragen ondergoed vandoor!
- Nein Borsti!!! Wie oft soll ich dir das noch sagen? Du bist keine Steckdose!!!
- Dié tatouage is goed mislukt zeg!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.