Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Ik snap niet wat die Drol Van Den Piessche in de politiek doet
- Do ne ne do bo op tao aaaba pieie doe
- beter 1 gek in de hand dan 10 op de vlucht
- Ik had mij pecan verslikt in een nootje!
- Ook in blauw leverabar!
- sebiet is vertrekken naar digischow nog eens wa vliegerke's gaan kijken met uitleg
- Gij moogt uw smoel dichthouden, is dàt niks!?
- Diefstal is natuurlijk wat anders dan een varkensstal
- Heeee, ben ik is een keer online, dan doe joj niks. Moet je morgen ook niet mekkeren waarom ik niet Feut
- De tientallen likes geven me blijdschap, iedere keer. Maar het uitblijven van die ene like breekt mijn hart, telkens weer... :¨(
- I often see the time 11:11 or 12:34 on clocks.
- It also helps when you're not being a cunt
- Ze zien er gewoon niét uit! Bovendien zijn het allemaal venten!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.