Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- Als Napoli Napels is, wat is dan Tepoli?
- Afgesloten !!! Goe graakte ze dan in die bunker onder de grond aan internet.
- Op zoek naar een naald in de hooiberg denk ik. maar wie niet waagt,niet wind .
- Nog iemand flut beeld met Orange of Telenet...wrf
- Mag je op zondag weekdieren eten ?
- Ons habiel en uitgeslapen topteam buigt zich kortelings over jouw inzending en wie weet staat jouw toevoeging binnenkort op deze top-site!!
- een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij
- Klaar om een hele zomer lang te bingen? - Nee, ik heb een leven, sorry.
- Eetkamertafel met rotan stoelen. GËËN gebruikschade en dus als nieuw. WEG IS WEG
- Ritzi bii ritzi baa ritzi boem
- op je paspoort.... ´Sex:´... bedoelen ze nu M. de M van Meisje, of V, de v van vent?
- Wordt het niet eens hoog tijd dat men eens onderzoekt of ze in de prehistorie ook al neuspeuterden?
- Het leven is soms net wel een tunnel, soms zie je even het licht niet meer. Maar als je blijft doorlopen, kom je er vanzelf weer en zie je terug het mooie om je heen .
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.