Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- maar ja, de gemiddelde aardbewoner is te dom geworden om het verschil tussen bucht en kwaliteit te zien, dus lang leve david guetta met zn kutmuzik
- zie je buiten Janneke maan, heb je je gordijnen niet dichtgedaan .
- smells like Noo Leiko on schorsenerenday
- Vuust in die moelle
- Iederéén heeft het over wat Ronaldo hier doet in Portugal-Frankrijk! Iedereen behalve IK dan...
- knip, knip, knip, knets.
- lamalord: belgium 5-0 (aandeel vanaken: 0% natuurlijk)
- Het spijt me, maar je vrouw vond het ok.
- A fazer História, uma vez mais! Verified Let’s go legend!!!
- HELP!! De ip-adressen zijn bijna uitgeput!
- beter een slechte kwoot in de haard dan dat je hem op zolder bewaart
- growthis an important element of achieving success and being happy. Not everyone who has evolved h
- Witnie Hoesten, een zangeres die bekendheid verwierf door een cover van Dollie Balkon, ... (en dan vul je zelf maar aan)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.