Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- kwesperadoer, jarmentaasch, knorpister, humperglumbel, Oniwilapadoe
- Je kan misschien in Klagenfürt gaan wonen met je negatief gedoe altijd
- Ik weet ook wel dat de vingers langer moeten zijn dan de handpalm en dat dat bij mij andersom is, maar ja...
- In the early '90s, it was Bobby Brown's prerogative to have a sloping, asymmetrical hairstyle.
- Ik denk dat de lucht bij mij kapot is in Hamont want er lekt water van boven
- Weinig is veel, als het van een echte vriend komt !!!!
- Naast de plofkip is er nu ook de пловдив, een inbreker die ontploft als hij betrapt wordt
- gisteren leesde ik iemand die zei dat komende dagen alles plat ging gaan doordat ze grote opkuis aan het houden zijn, deep state, qanon etc
- Rutten zal wel kletsen dat dit niet zo'n belangrijke match was en dergelijke
- Een site die gebouwd wordt op lokale ervaringen en schetenwappelijk bewijs en niet op okergele principes die geen uitstaans hebben met de realiteit
- ... maar ja, jij bent ook ONNOEMELIJK dom!
- I'm not as think as you stoned I am
- de cafebaas is het goed zat
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.