Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- Het gebeurde in Gingelgom (5jun22, Linda)
- als de hoed groot is zit er veel lucht in het hoofd
- Velen voelen zich angstig en onzeker n' shit. Risico’s verminderen en verzekeren zijn nodig, maar nemen niet altijd de angst weg yo.
- dit is geen vraag op mijn antwoord
- Jongenf! Ftop daar eenf mee alfjevliev
- ZE SLOEGEN ´M!!
- I was alone finking about what happend to us what happend to me
- vinde zelf want panique plodding vaart sneaky zestig
- Det är nog hjärnan som spelar mig ett spratt.
- Wa ziede gí vur nen aorige
- Er gaat voortaan een lachband onder de verslagen van de bekermatchen van Standard gemonteerd worden. Een microfoon in het vak van de tegensupporters zou eigenlijk al volstaan!
- Pieter steekt zijn wieter in een gieter
- Ik voel me erg slecht en ben erg bang, bijna niet 's nachts slapen als de dag.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.