Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet verwonderd als zou je in deze zin een dt-fout vinden
- Een stopwoord, zeg maar
- gestrondheid!
- Toch opmerkelijk dat atheïsten meer respect en begrip hebben voor gelovigen dan andersom
- daarom beb ik emmanuela een aantal aandelen in amandelen aanbevolen
- In een onwezenlijke, ontastbare en oppermachtige godheid geloven = OK. Durven te stellen dat er een parallelle wereld is die de onze soms kruist = dwaas. Yeah right. Religie = hypocriet
- Santa is in my ass
- IK VIND DAT ER VERANDERING MOET KOMENEEN KONTRACK MOT EEN GANS JAAR UIT DOEN, NIET IN HET MIDDEN VAN HET van het seisoon veranderen,??,,,,,,,,
- Winden laten tijdens seks, tien tips
- Teachers swiped my son's sausage roll
- Det är nog hjärnan som spelar mig ett spratt.
- een spreuk met een x is een spreekwoord van niks
- Esta mensagem (incluindo anexos) contém informação confidencial destinada a um usuário específico e seu conteúdo é protegido por lei. Se você não é o destinatário correto deve apagar esta me
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.