Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Alex Zaagnew
- Hugo Cuypers nam hem in een keer vanop links op de slof, maar weer gaat de bal er iet in.
- een schip op het strand is moeilijk uitgraven
- Roger had diarree, Angelique voelde zich ziek. Stijn had weer eens pijn en Guy zakte door zijn knuy.
- zijn er ook mensen die ECHT converseren zoals ze in ´Thuis´ doen?
- Verstrappen vertrekt straks vanop de pole in Brazili
- ik zeg dat dus wel dan en dat is wel zo fijn voor die gene ook dan dat ie het zelf ook ff weet....maar meestal moeten ze zoiets via via horen dat ze zo uit hun treiter meurde
- De crisis is afgelopen. Als klant kan je dus terug de pot op!
- beter 10 ballen in de lucht dan euneuch van de keizer te zijn
- I just applied for a job in the Citroen factory. I had to send in 2CVs.
- RSCL = Racing Speelt Champions League
- De glimlach is een licht aan het venster van je gezicht, dat toont dat je hart thuis is
- je moet geen oude pinten van de toog halen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.