Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There are more love songs than anything else. If songs could make you do something we'd all love one another. ~ Frank Zappa
- Maar mens, ik drààg niet eens een bril!!!!!
- Miljaar dit Standard gaat het lastig krijgen dit seizoen. Precies nog matiger dan vorig seizoen. #stacer Matiger? Slechter bedoelt ge
- And if the double decker bus...
- What I´ d like to have right now is for all you fat, out of shape, inner-City sweathogs to keep the noise down while I take my robe off and show you what a real sexy man is supposed to look like
- er is een tijd van komen en een tijd van slaan
- De oncoloog heeft geen gevoel voor tumor, hartelijk gezwelschap riep hij naar de wachtzaal.
- Standard slikt zevende nederlaag bij Kortrijk
- No Regerts. Regret Nohing
- Ik gebruik maar wàt graag Hollandse uitdrukkingen
- Ik kan niet sterven zonder het gedaan te hebben doneer al dit geld anders vind ik het een puinhoop
- bafpund strose
- Het pornofilmpje werkte niet. De foutmelding zei dat er iets misliep met het "afspelen". Euh ja, dat dus.
- Misschien er een bache overheen trekken?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.