Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- ga reizen voor je sterft anders reist diegene die erft
- Richard Schaaflip, voltijds formatteur van 3,5" diskettes, is ervan overtuigd dat hij gehakt is
- In het hokje naast me rochelt en spuwt iemand in de pot. Het gaat niet goed met ons, leerkrachten.
- 't Is aan't loskomen!
- Ik voel me erg slecht en ben erg bang, bijna niet 's nachts slapen als de dag.
- Hedde gij nu zjust gezegd da ik mottig ben of wa?
- De baas heeft een vet loon, ik verdien geen knijt. Daarom dat ik ga kakken, in de baas z'n tijd.
- I am a naked spaceman. I like to stand naked on the moon
- Het land bleek namelijk bevolkt door hypochonders. Besprak de dokter aambeien, dan zaten de wachtkamers de volgende ochtend vol met TV-kijkers
- planreepkes mark! PLANREEPKES! ...
- Na onderzoek bleek dat de gemiddelde prijs voor een woonhuis in de provincie Antwerpen, redelijk wat schilde met - pakweg - Kapellen
- als de nood het hoogst is is de wc vlakbij
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.