Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- Ik schaak sleckt maar ik denk dat ik nog rotter dam
- als er 2 zeggen dat hij dronken is moet de derde gaan slapen
- I am sorry, I can help nothing. But it is assured, that you will find the correct decision.
- dus bleef het witte goedje gewoon liggen. Maar ach, dat maakt de soap alleen maar charmanter, toch?
- Sommige neuskeutels lijken zo 'ingeburgerd' dat ze werkelijk pijn doen bij het verwijderen, alsof er een stuk van de binnenkant van je neus mee losgetrokken wordt
- Het leven is soms net wel een tunnel, soms zie je even het licht niet meer. Maar als je blijft doorlopen, kom je er vanzelf weer en zie je terug het mooie om je heen .
- Waarom nog naar Marokko? Antwerpen is vlakbij!
- knokwarst
- But then I spent so many nights feeling sorry for Marcel but I grew strong, and I learned how to get along
- Ik denk dat ik gevallen ben!
- Herland Devreede's mopje over hardrockfanaten viel enkel in de smaak bij de disconichten. Maar die durfden daar dan weer niet luidop mee te lachen
- Steugrosnerf
- ... en daarmee zakt de kous af!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.