Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- This one's for the people who can't read ~ Liam Gallagher
- a spice is a spice
- Mijn kippen eten naakt slakken.
- I’d give my right arm to be ambidextrous.
- Ik denk dat de lucht bij mij kapot is in Hamont want er lekt water van boven
- Dus schroef u allen en ik ben er trots op! Voor degenen die nog niet hebben gezien, zijn hier een paar foto's, zoals dit iedereen zal hebben gezien en we .into shit u na klikken op de link
- De plastisch chirurg kende de patiënt maar kon er geen gezicht op plakken...
- beter tien vingers in de lucht dan een aan de cirkelzaag
- de uroloog is pissig
- beter 10 ballen in de lucht dan euneuch van de keizer te zijn
- *ZUCHT* .... Nee meneer we bedoelen niet je pasWOORD maar je pasPOORT! Denk je nu echt dat je met "VOGELKONING1948" op een vliegtuig naar de VS mag???
- Hier stinkts zwar nach nassem Hund, aber es ist kühler.
- Zegt de ene coprofaag tegen de andere: "kom je vanavond ook? Ik geef een faece!"
- Toekomstige protestzanger zoekt gitaar, mondharmonica en dingen om over te klagen. En publiek.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.