Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- lol ich dig ouch lol goei weeknd lol
- Opgelet: deze site moet zich nog een beetje "zetten"
- ik ben vrij van religies sinds ik kon lezen
- Leuk: ´s nachts een kuiltje graven op het strand, er lekker in kakken, dichtgooien en ´s anderendaags je ogen open houden wanneer de kinderen zandkasteeltjes gaan maken.
- Barzan Tatti, iemand die vorig jaar achteraan nog stevig moest hertimmeren, levert geschild fruit aan uw deur. Ook 's nachtssss!
- Wie is toch die "Hu" waar de standardfans toch telkens om scanderen wanneer het slecht gaat?
- 11. Alleszins Mensen die allesinds of allessins schrijven mogen ook spontaan verdampen vind ik.
- SKEMBOEROEB SHEB KHAZEM CHIMENEI SMERHODNIWOA!
- De site voor onnozelaars
- MAG_AZIJN gestockeerd worden?
- Behold: my recycling prowess!
- Welke onverlaat heeft mijn reactie weggegumd??? Trouwens, welke onverlaat heeft ooit bedacht dat er suiker of melk in espresso moet?
- valt de avond vroeg, zit ik in de kroeg
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.