Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Ook in blauw leverabar!
- Wàt!? Je bent te oud voor deze site? Hoe oud ben je dan? 41????
- over jezelf vertel je beter niets, dat doen de anderen wel als je weg bent.
- met bier en zang leeft men lang
- Boro Bast Binsterens, een sigarenrokende zwermatoloog uit Flessenbarg, heeft het drankblik voor linkshandigen uitgevogeld
- als de zon schijnt in mei is de regen voorbij
- Waarom een televisieprogramma Terzake noemen, als er altijd rond de pot wordt gedraaid?
- Het vuurwerk is daarnet (22.15) losgebarsten
- ...maar wel gelijk nen dikke door de Shopping ketse
- Moeilijke dagen voor de jonagoldman: die mens ziet nu plots "compotte"theorieën tegenover zichzelf
- Er kómt nog 'n tijd dat je jezelf kan (laten) versturen via het internet. Alles wat daarvoor nodig is, is de apparatuur en een nieuw soort protocol. Én de interesse natuurlijk!
- Ik doe geen zaken met dat kakvolk. Jij wel? Ben jij dan ook zo'n dwaas?
- Believe in Youself and Never Lose Hoop
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.