Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Overmaats gebruikte reclameslagzinnen opnieuw uitgevonden
- Ik durf het niet te zeggen want nu ga je daar extra naar kijken: 't is die met die dikke memmen
- u hebt de gave om veel onzin te zien in één zin vol verontwaardiging en afschuw... Trek nog een selfie...
- Tis dees weik tomat suprème .. vuur de geïnteresseerde... 40fr mit beschuut ...
- Tijdens het complot werd conny constant met confituur geconfronteerd
- Hello. And Bye.
- Leven zoals god in Frankrijk... inexistant dus
- Di ko suot salamin ko kaya Di ko alam ang sagot
- de opticien wenst iedereen sterkte
- Wanneer komt er weer een 'De Ideale Wereld' voor volwassenen?
- Ik kan hier heel kort en duidelijk over zijn: dergelijk totaal onaanvaardbaar gedrag tolereer ik niét
- Kæske savvedir?
- kfc Hamont 99 europees!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.