Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- ...maar ik heb nog wél Donkey Kong!
- Misschien moet men eens proberen om de Schijf van Phaistos op een platenspeler af te spelen?
- zal ik eens een deskundig oordeel vellen over jouw soepje, of hedde zoiets van "Da boeit me ni"...?
- Wacht tot ik het bordeel beoordeel
- Alana Beatriz Aires de Santana Dias
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- is dagelijks rukken schadelijk?
- Het Nederlands Elftal heeft gisteren een weeshuis in de Oekraïne bezocht. Dat maakte diepe indruk. 'Het is triest al die gezichten zonder hoop te zien', aldus de zesjarige Igor.
- Coffee doesn 't ask silly questions , coffee understands
- It comes from the streets. Like the Blues Man improvising with the raw guitarsound, I do the same with my drummachine creating Techno!
- dus bleef het witte goedje gewoon liggen. Maar ach, dat maakt de soap alleen maar charmanter, toch?
- pluk de dag niet voor het avond is
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.