Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- wie wat bewaart gooit niets weg
- hoe langer ik m´n zeik ophoud, hoe meer scheten ik produceer. Heeft u dat ook dokter?
- Ik roek geen suzy
- Please glisten to me
- Iedereen die 'Nike' uitspreekt als 'NAAIK' is DOM!!!!!!!!!!!!
- oempa loempia diggery doo
- Boer zkt blind getrouwde vrouw op love eiland
- Beetje werk aan het darmen van de kaft toevoer is versleten voor de rest is hij in orde .
- In een groot, sierlijk, met goudkleurig vilt bekleed rood-op-snee boek stond netjes vermeld wie er zoal over de vloer kwam. Én over de matras! Hihihihihihi!!!
- de gids is het noorden kwijt
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- Kan het nog saaier????
- laten we met een schone luier beginnen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.