Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- i stronzi come al splito
- Ik heb niks met drank, mijn hond is een teef, ik verspreid een stank en mijn mond staat scheef.
- Wanqeur
- hie se een goei
- Seg, mag ik iets beginnen met "seg" ?
- Dit is natuurlijk gewoon tegen die hele snuifcultuur daar, waar alles tussen de 15 - 65 heel het weekend aan de coke zit
- I switched to porn when my mom walked in, it was easier to explain
- het systeem zal een ferme klop krijgen
- Wedstrijd in vierde provinciale overschaduwt door racistische uitspraak. OverschaduwT, HBVL? Serieus???
- Het zijn solden in mijn neus! Nasale opruiming! Alles moet weg!
- Polo Noewatshoe
- dju toch kan niks geen video's meer posten
- You think I sing from my arm pits or what!?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.