Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- He's a poet, he's a philosopher, and last night, I think I saw him walking on water ~ Mick JaggerMick Jagger introducing Bono when he received his MTV Free Your Mind award, Nov. 1999...
- Canım benim eline sağlık emeğine sağlık dilerim cok guzel yerlere gelirsin bıde seslerınızıne bayıldım ya
- Voor mij persoonlijk was het wel één van de betere jaren... Qua... jaar...
- een goed cafe op de hoek is beter dan een verre brouwerij
- Zien kotsen doet kotsen
- Yo momma’s so ugly that your father takes her to work with him so that he doesn’t have to kiss her goodbye.
- hey, bekijk de video Ik ben nu naakt zonder kleren ????????! Ik wou dat ik met je kon slapen ???? bezoek nu
- Seg Patrick moe is menne bril jom?
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- de bassist werd wegens trommelstokvingers genoodzaakt aan de synthesisers gezet
- Dat kan ook overdag!
- STROOOOONT!!
- Heej Marcel, jouw pizza's lusten we wel! Heej ja heej ja hooow!
- Heej mevrouw ik laat je staan in de kou! Heej ja heej ja hooow!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.