Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- Sorry dat ik niet meehype. Ik kan er niks aan doen dat ik een eigen beeldvorming heb.
- Na drie maanden geen Facebook gebruikt te hebben, en ook niet gemist, eens terug een poging gewaagd en al direct ondervonden waarom ik er wegbleef. Geklaag, geklaag, geklaag. En idioot slechte spelling
- ga reizen voor je sterft anders reist diegene die erft
- MSX-computers.... dàt was nog ´ns een goeie tijd zeg!
- fœtor ergo sum (ik stink, dus ik ben)
- I have soiled myself. How embarrassing.
- Maar mens, ik drààg niet eens een bril!!!!!
- geen koe zo bont of ze haalt haar neus op voor paardenstront
- Only way to clean it is to throw it away and make another one....Ill stick with my store bought one
- Onderschat nooit de kracht van achterlijke mensen in een grote groep!
- Though September 15 born individuals are blessed with a healthy appetite, they are prone to overindulgence due to their fondness for food
- wie buigt voor de ene laat de andere zijn achterwerk zien
- ⍼
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.