Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Coldplay are just four friends trying to make great music ~ Will Champion
- Als Adam & Eva GESCHAPEN werden, waarom worden ze dan altijd afgebeeld met een NAVEL?
- ik krenk dus ik besta
- Volgens de regering krijgen we allemaal Covid-19! Dat stelt me gerust, we hebben nog nooit gekregen wat de regering ons belooft!
- Ik heb soms (dikwijls) het gevoel dat ik mijn ogen eens moet uitsnuiten
- dorst hebben om een kameel jaloers te maken
- ik kan me niet herinneren wanneer de laatste mense vroeg: euhm.. waar is de druivenstreek?
- Nu te huur: spermaoverschot!
- Is er. U echt geen echte sjeik die RSCA wil overnemen.
- Discutez avec n'importe qui dans le monde grâce à cet appareil de traduction pratique
- Slechts één bedrijf ter wereld mag het spel Monopoly maken. Hoe ironisch!
- 5 jaar geleden werd ik voorgoed geband op #humo. Sindsdien is mijn leven er alleen maar op vooruit gegaan.
- Gij moogt alleen weeten wat de offisieele nieuws agentschappen u toelaaten te weeten !
- DOS error 53 has occurred
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.