Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- Ik HAAT nachtschijten
- Er ligt nog vrij veel sneeuw op het terrein, dat na deze wedstrijd helemaal kapot gespeeld zijn.
- Het leven is als een kerstboom, er is altijd wel iemand die de ballen breekt
- ALLES MOET KAPOT!!!
- Anders tan of kaak noa de kloete
- Wil je een Oekraïens meisje daten? Klik hier om uit te schrijven.
- Het Inbox-stadium in Glasgow
- De ene persoon durft zich uit te drukken, kan het niet zo goed, maar doet het wel. De andere kan het, durft het niet en liegt dan maar wat. Roel heeft geen zin meer in dat kunstmatig gedoe
- Zeg nooit nooit, maar niets duurt eeuwig, maar alles komt goed. NEEE!!! ZEG NOOIT 'ZEG NOOT NOOIT' GROTVERDOEME!! LEREN JULLIE DAN NIKS!?!?!?
- don't think anything
- De kwestie is dat ik me meer en meer aangetrokken voel tot Véronique De Kock
- Tanja isser get vuurzichtig met gewoere. Ich heb er nog gein gezeen
- I'm sure Beethoven would love techno!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.