Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Bulkschit ,flikken zijn hier baas int land punt .
- Peentje? En gi? Cooëla? Oech?
- u hebt de gave om veel onzin te zien in één zin vol verontwaardiging en afschuw... Trek nog een selfie...
- de kaas voor de voeten wegmaaien
- tis toch wao seg!
- Is er zonder uw toestemming, medeweten, woordjes van dank en/of zonder bromvliegvermelding gebruik gemaakt van uw teksten? Bel en bestel onze verontschuldiging´n hierover.
- Ben je kwaad? Are you Quaid?
- Ik heb een zoon die Elvis.
- Mottiesch
- De ziekte van beperkingson
- Je kan je tennisracket ook in je bed leggen om de angst ervan te overwinnen, maar zeg nu zelf, wie heeft er nu angst van tennisrackets?
- ik ruik mezelf! ik leef onderzee! ik leef onderzee!
- Welke onverlaat heeft dat verdomde stuifmeel over mijn auto uitgestrooid?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.