Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- hoge bomen leveren veel brandhout
- RNB = ZAAGMUZIEK
- Mijn gsm is plat. Gelukkig is de batterij opgeladen!
- MAN BLIJFT GEVALLEN MET ZIJN LIEVER.... ZE HEEFT DE LIJM GEBRUIKT IN PLAATS VAN VAS
- Ik kan hier heel kort en duidelijk over zijn: dergelijk totaal onaanvaardbaar gedrag tolereer ik niét
- Robert Armani - "Hit Hard" speelde door de speakers en mijn vrouw vroeg, vanuit de keuken: "zijt gij iets aan het afprinten?"
- A year has passed since I broke my nose
- Ziejeverzak!
- kreatief met Kirk
- Een spin die wordt afgewezen als webdesigner, een specht met koppijn
- Héét ter mich toch eine inne wasbak geshiete biej de mannen zieker. Tom waas boes jonguh
- I am Anal from Anus. I am a very naughty boy who needs to be scolded for my filthy behaviour.
- Heej Margriet, je weet toch: bidden helpt niét? Heej ja heej ja hooow!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.