Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Sorry dat ik aanhoudend over mijn zus sœur
- fantastisch, eerst FB vrienden worden, vragen of ge na uw uren zo goed als gratis aan hunnen brol wilt kloten, en als da ni gaat, dan maar defrienden, en zaterdag wat naar de grond staan te staren....
- De loop loopt door
- bescheidenheid siert de pens
- In een onwezenlijke, ontastbare en oppermachtige godheid geloven = OK. Durven te stellen dat er een parallelle wereld is die de onze soms kruist = dwaas. Yeah right. Religie = hypocriet
- de appel valt niet ver van de hoge bomen die veel wind vangen
- iemand een koekje laten ruiken
- tis nie omdak wijs, da ge moet kijken
- mijn moeder zoekt een schoondochter
- Nu de kroegen gesloten zijn, lijkt een hondje me wel leuk. Zit te denken aan ierse pup
- Ik spreek vele talen behalve chinees, en japans is chinees voor mij
- geef er een lap op
- Let me with rest!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.