Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- woar hedde gij die zonnebril vuur nodig gij hedt toch al paardeschoenen?
- de kweker zit op zwart zaad
- oempa loempia diggery doo
- inderdaad anja, anjerdraad
- Gedaan met die optimistische, vooruitstrevende, tolerante, open-minded goedzak mentaliteit van me.
- met de verkeerde vrouw uit bed stappen
- I have been looking about. This kind of information on this blog is superb and appreciated and is going to help my friends and I in our studies a lot.
- Met je kop in het zand is er nooit wat aan de hand
- (zeep) *blöw-öw-sriiieebblsk-blöwöwöwscccchhhhhhhhhhhhhhhh* (9/9/2002 22.35)
- Hier had JOUW kwootje kunnen staan! Maar ja, als je er geen ingeeft...
- Alex Zaagnew
- laten we met een schone luier beginnen
- Ik heb hier even geen tijd voor. Ben namelijk met een rijke prins uit Nigeria bezig. Je gaat je ogen niet geloven hoe veel geld ik ga verdienen vandaag...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.