Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Özil keek zich de ogen uit toen hij in het immense stadion kwam
- aterdagmiddag heeft Arjen Robben in een kort filmpje op de media van FC Groningen zijn comeback kond gedaan
- Duidelijk, Rudi!!!
- Wanneer de dingen die nu nog niet duidelijk zijn duidelijk worden, is nog niet duidelijk
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- Wacht tot ik het bordeel beoordeel
- Genk IS kampioen. Voor de derde maal.
- we kregen 0 op orkest
- Het is niet omdat ge uzelf de Kanaries noemt dat ge de bezoekende fans in een volière moet steken hè
- tis lijk een bijeenkomst van sexueel gefrustreerde pubers, en kvoelde me er direct thuis
- KabouterBob naja ... er is hier soms even veel bolk als in camp nou
- Volgende week publiceren we de definitieve lijst van wie er nu allemaal kwaad is op wie in ons zielig klaagland. Zielige klagers.
- ik word grààg ´debiel´ genoemd!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.