Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- beter een half ei dan een houten kop
- Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
- zelfs... ook niet... in de eetzaal! Maar ja!
- Ukrainian ambassador to #EU tells me one sanction they will push for if Moscow doesn't back down is expel Russia from World Cup this summer. Another sanction should be to keep them in the Eurovision Song Contest
- Vind je het raar als ik mijn autobanden oppomp met een fietspomp tot 9 bar celsius?
- morgenstond geeft een pot vol stront
- I'm elated having found this site, it's toally the thing people from work were constantly looking for in search of. The up to date info on this forum
- in het wilde westen schieten
- De tientallen likes geven me blijdschap, iedere keer. Maar het uitblijven van die ene like breekt mijn hart, telkens weer... :¨(
- oost west, ik doe thuis geen flikker en ons ma de rest
- de kroegbaas is het allemaal goed zat
- planreepkes mark! PLANREEPKES! ...
- Hoe duurder het bier wordt, hoe minder ik kan sparen!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.