Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Faites surgir au fond de tout votre être que la vie même est votre vie
- Zien zus en broor hebben tem vurige wéék nog moote vangen om zien hoar te kinnen knippen!!
- Inzicht en kermis kun je vermenigvuldigen door het te delen
- Liberté,egalité et sexualité
- Ljubojevic maakt er na de verlossende 1-3 ook nog 1-4 van. PRACHTIG IS DAT!
- a purpose beats a shit job anyday...
- de podoloog speelt met mijn voeten
- een Y hoort erbij
- Wat krijg je als een thuisverpleegster haar onderbroek een maand lang aanhoudt? Een rood-wit-geel ✚
- Hoe kun je 9 jaar zijn en ook gewoon iets goed doen lmao ik ben 17 en kan een eitje bakken of de hond uitlaten ofzo smh?
- Er licht teveel strond op het strant
- in de lege zalen mijner blindheid, dans jij zachte storm nachtenlang
- It Was a Very Long Conversation but at the End We Didn't Shake Hands
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.