Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I can spot empty flattery and know exactly where I stand. In the end it´s really only my own approval or disapproval that means anything. ~ Agneta Fältskog
- wie niet sterk is moet zijn vrienden meenemen
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Hur i helvete fick vi ens en poäng mög piss och skit
- als het kalf verdronken is , kon het niet zwemmen .
- Vrouw voert vijf kinderen zonder gordel in auto: 27-jarige zit zonder handschoenenkastje
- Dit kwootje is geplaatst omdat er nog geen was waar het woordje 'muis' in voorkwam
- Als ge de stukken er ziet afvliegen...dat zijn die van mij!! Amai @stubru los door elke lat. #greatestswitch
- Misschien ben ik wel te slim voor deze wereld
- Dus schroef u allen en ik ben er trots op! Voor degenen die nog niet hebben gezien, zijn hier een paar foto's, zoals dit iedereen zal hebben gezien en we .into shit u na klikken op de link
- Spaar energie: blijf zitten!
- E1000jen wat vind je het belangrijkste, de match of de hoogstaande conversaties in de chat?
- De sanskulotten stonden bekend om hun broekeloosheid
- Kan je die veelgebruikte zinnetjes even op mail zetten?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.