Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- Jao
- Stop eens met waaien seg!
- ZildeBilde: Maar goed dat ie de bol'at! KabouterBob: (a)ZildeBilde Had em nie Sinan komen
- moos dig nog get kœuëkbœul bie dien erpel?
- ik heb me bont en blauw geërgerd
- ...en dat los je dan maar op door ervoor te zorgen dat je broer spam in zijn brievenbus krijgt of hoe moet ik het zien!?
- Te lelijk voor het strand en te dom voor het museum. Blijf dan lekker thuis...
- als een rotte appel door de mand vallen
- Как можно разнообразить повседневную рутину и выбраться из застоя?
- Sterretje in uw voorhuid?
- Hell hath no Fury...like Christine. How do you kill something that can't possibly be alive?
- Een hut waar gelachen wordt is beter dan een kasteel waar men huilt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.