Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Paard trapt man in ziekenhuis bij Derbyclub Opglabbeek. WTF DOET EEN PAARD IN EEN ZIEKENHUIS??
- valt er sneeuw in mei is kerstmis voorbij
- Maar voor hetzelfde geld hadden we het niet gezien en stond het daar een paar dagen in weer en weer.
- my name is bond, duivenbond
- De Rouches blijven op die manier aan de leiding in play-off i, maar voelen de hete adem van Club Brugge, Zulte Waregem en Standard in de nek
- Rihanna etc...This is how to look sexy without taking your kit off at every opportunity.
- tattoo's zijn belachelijk! Daar... ik heb het gezegd
- Heej Theo ben jij een zuiplap ofzo? Heej ja heej ja hooow!
- jezus zei tegen god, ik ben van de pot
- hoge bomen vangen geen vis
- Er is een nieuwe, bewoonbare planeet ontdekt. Ignorantici zijn al volop aan 't speculeren of dat ding een schijf of een bol is
- Robèt Van Bakoven
- Als we geen elektriciteit hadden, dan moesten we naar de televisie kijken in het donker.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.