Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It was a very formative time for me when I was getting into music It was the year of the concept album and there were so many fantastic singles ~ Paul Weller
- Rieks kung! Såååjaaa Jävlar vilket fint mål
- Partizan lost 5-0 because they are now in Gent and not in Genk....lol
- het leven is hard, een muur ook
- wie niet sterk is kan het worden
- Kan zich dat nog iemand herhinderen?
- als de kat van huis is krijgt ie bij de buurvrouw beter eten
- can soda's milk bread
- Heeft weer iemand de deur van de reliwaanzaal van het gesticht vergeten te sluiten?
- Je voelt pas nattigheid als je droog komt te staan (Wally)
- als de zon schijnt in mei is de regen voorbij
- Hoge bomen bijten niet
- Ik heb zelfs respect voor de mensen die ik haat, is dàt niks!?
- Brałziak Ckniffpser
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.