Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Het is acht uur Arthur!
- my wife and I have been hoping for. The type of up to date info on this forum is excellent and helpful and will help my wife and I in our studies twic
- ᗅᗺᗷᗅ
- Maak een zin met het woordje... Canadees: "Ik canadees pint niet meer autorijden.
- Waarom heb je da gedaan” Ja da weet ik ok nie
- wie aan de weg timmert heeft veel spijkers
- menke as te mich nog eine kier vreugs of ich 'get moos hemme' dan geif ich dich 'n mep die ste nuets mier vergeis
- "Nu moeten we nog harder werken, want het kan alleen maar beter gaan. We spelen niet ons beste spel, maar zo winnen is ook wel leuk", zei Soeataers nog
- met je mond vol tandpasta staan
- mmm. viel mij gisteren plotsklapseling binnen 21 minuten geleden
- de electricien kan de spanning niet meer aan
- Schandalig welke idioot heeft hier zijn frigo's en vaatwassers gedumpt in de bus in kreyel
- wie bemint krijgt een kind
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.