Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- Why do stupid people think rudness compensates being an incompetent twat?
- Ik snap ook die bloemen, kransen, kaarsen aan het gebouw niet. Tenzij ik een bericht heb gemist dat er jammer genoeg toch iemand door de brand overleden is, snap ik niet waarom. Misschien volgende kee
- Een kind is geen trofee of kers-op-de-taart van je relatie. Een kind is een MENS DIE GVD ±80 JAAR LEEFT
- Ja... (en dan de 'ga maar langs hier'-beweging)
- driemaal werf voor Branko Strupar!
- Zoveel aftrekken dat je niet meer kan vermenigvuldigen
- Bekende ‘brokkelbrug’ op E313 is al langer probleemgeval is: wat is er aan de hand?
- Het "afgezaagde stopwoordjesgevoel", zeg maar
- Cos I ain't no Hollerbach girl
- Heej dag Roel er zit een hond op jouw stoel! Heej ja heej ja hooow!
- Dit is ´t allerletste pilske
- waar wacht je op
- Eén knie is genoux!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.