Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Alles wees erop dat het weer een spetterende avond ging worden, en dat werd het ook: ik kreeg diarree
- damenmode dendermonde
- waarom zet je niet op je geheugenkaart waar je alles gelaten hebt als je eigen geheugen je in de steek laat….
- de bange fotograaf werd gegijselsd door de webmaffia
- hat maar twee fatzoenlijke verdedetigers erbij gehaalt
- Was ik maar een wolk...
- Suck on you, I get this feeling deep down in my throat that I just can't lose. Yes I'm on my way
- Zei Cassius Clay destijds: i have the greatest ?
- I'm elated having found this site, it's toally the thing people from work were constantly looking for in search of. The up to date info on this forum
- Wat kom je nu weer brengen Hillegonda???????????? Past het in een emmer?
- Wat moeten we nu tegen elkaar zeggen: vrolijk nieuwjaar?
- u stoort zich aan onze content? Dan zijn wij content!
- alle jehova's hebben een blauwe voet
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.