Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Seg, hoe komt het eigenlijk dat gij zo uit uw bakkes stinkt?
- Kan je die veelgebruikte zinnetjes even op mail zetten?
- Tennis, dennis. Ik heb het over TENNIS, en niet over golf, Rolf.
- gaan leren je Nederlands, aks ik prat in mijn taal geen balen kan je niet begrijpen, rn plus dit raal hier heb geleerd, dat wil zeggen hoe sterke is onderwijs in belgie
- Een site die gebouwd wordt op lokale ervaringen en schetenwappelijk bewijs en niet op okergele principes die geen uitstaans hebben met de realiteit
- Én hij stinkt ook weer een beetje he!
- Met Jezuss in je kont, schijt je gezond
- ik heb de opmerkingen van Han en Sacha verwerkt in de fractie van de BBQ Natuurlijk is je partner ook van harte welkom
- spreken is zilver en zwijgen is fout
- Sftay onine and eaurn!
- waar rook is is rook
- wat doe jij zo laat nog op internet?
- Voor een worm is een hol graven alleszins ontspannender dan gaan vissen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.