Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Maar dan moet je 't ook niet gek vinden dat je adem naar mest stinkt
- Euh... Ja, maar GIJ stinkt!
- Je zou beter je ogen eens opendoen en die FUCKING luie kantjeslopers eens aan 't werk zetten, dan zal je wel zien wie de ervaring/recht van spreken heeft
- er is de afgelopen eeuwen dan ook veel te veel stront versast!
- Wie met mensen om gaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is...
- Op café gaan en dan als reden om niet te biljarten zeggen dat je te moe bent. Jaaa, dat geloven we direct
- Het heeft niet altijd nut om "erop te meppen"
- En dan is het voor ons leuk wanneer die mensen eens komen aankakken (minstens na 10 uur smorgens) en hun handdoek en stoel kwijt zijn
- Hij dom onnozel lelijk stinkend manneke.een alien zou dat gloves,ik niet stupid fuck
- mijn linkerduim blijkt op verlof te zijn
- Stefan slaat de weeenende vrouwen
- je moet het ijzer smelten als het heet is
- Dure kweddeloni blijft ook gewoon kweddeloni.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.