Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- ja... dat denk jij! ahja?
- Ja, en om de vier dagen wordt er dan nagegaan of iemands ondergoed ververst moet worden
- Er is uiteraard al geklaagd door de klapwiekende relnichten
- Dan hedde gí e slèècht program!
- Nochantans ziet Zulj alles beter!
- bier goed al goed
- ik draag sokken in de douche!!!!!!!
- niets zo qlote als een quote met een q
- soit ik vind haar mooi, maar ze heeft geen zus
- gaan leren je Nederlands, aks ik prat in mijn taal geen balen kan je niet begrijpen, rn plus dit raal hier heb geleerd, dat wil zeggen hoe sterke is onderwijs in belgie
- Mijn smaak is niet de norm. Maar de norm is dan ook niet mijn smaak! 1-0 voor mij!
- Je moet je sport kunnen doen in kledij waarin je je goed voelt. Tennissen in een trouwkleed, schermen in een sumopak, schaken met een helm op, ...
- Heb ik nog maar 2 keer uitgelegd, maar goed....
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.