Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Maar! Van achter m'n pilaar verschijnt haar lachende gezicht
- Flerfers keep tryin', everyone else keeps laughin'
- semper fidelis ---> proud to be a buffalo
- T´es doar zei ze en ze zeikte
- Er is een voor en naaaa, in Appelschaaa, dus zeg allemaal maar jaaaa, het is nooit saai in appelschaaaaaa
- ... en daarmee zakt de kous af!!
- met de neus in de boter vallen
- ZUCHT... wil je wel een beetje U-I-T-K-I-J-K-E-N !?!? IK ZEG HET NET!!!!! ja sorry... NEE NIKS SORRY!!
- Welke onverlaat heeft mijn reactie weggegumd??? Trouwens, welke onverlaat heeft ooit bedacht dat er suiker of melk in espresso moet?
- beter 10 vingers in de lucht dan 1 aan de circelzaag
- Oorsmeer lijkt het meest op: 1. pindakaas - 2. mosterd
- Vind wespen irritanter dan kinderen, wespen blijven terugkomen als je ze wegslaat, kinderen niet.
- Bobast you oO.by erp foir in anor conau's or ges eEno
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.