Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Dat je stinkt is niet de reden dat ik niet bij je wil zijn, ik ben gewoon liever bij mensen die niét stinken
- Zoude het Menen??
- Fijn dat je erover nadenkt haken met mensen dan, maar mooi, gewoon zo, jij geen netels tenzij oprecht
- Sprookjes zijn verhaaltjes waar een les in verwerkt zit. Dat van Roodkapje daarentegen is 100% waar gebeurd
- Zweden Hazaar
- mijn pietje gaat niet vliegen, zit met 2 eieren
- Bij sommige mensen klinkt hun hoest alsof ze aan het vloeken of aan het schelden zijn
- Het Nederlands Elftal heeft gisteren een weeshuis in de Oekraïne bezocht. Dat maakte diepe indruk. 'Het is triest al die gezichten zonder hoop te zien', aldus de zesjarige Igor.
- welkom op de websaait van het ministerie der slecht geveegde konten!
- Hij heeft een uitdrukking op zijn gezicht alsof ze alwéér in zijn brooddoos gepist hebben en zich toch stoer probeert te houden
- De VAR zal het allemaal nog eens moeten bekijken. Ondertussen ontstaat er ruzie.
- Ik ben aansprakeloos!
- Negen overjarige kinderen in Amsterdam
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.