Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- How deep is your love? I really need to learn. ~ Bee Gees
- woar hedde gij die zonnebril vuur nodig gij hedt toch al paardeschoenen?
- Mijn vrienden 35jr geleden zeiden: ‘Langs welke kant ge Stevoort binnenkomt; ge riekt altijd koestront
- Jeuk en niet tevreden over een uitslag? Klacht indienen!
- de stratenmakers staan op straat
- Ja, jij doet het helemaal fout en ik maar een heel klein beetje. En daardoor vind ik alles stom aan jou
- Beirput Beirut
- Dit is natuurlijk gewoon tegen die hele snuifcultuur daar, waar alles tussen de 15 - 65 heel het weekend aan de coke zit
- dat is wel heeeel kort he meneer!
- De geschiedenis leert ons dat de geschiedenis ons niets geleerd heeft
- De ene persoon durft zich uit te drukken, kan het niet zo goed, maar doet het wel. De andere kan het, durft het niet en liegt dan maar wat. Roel heeft geen zin meer in dat kunstmatig gedoe
- een vieze hond, likt aaan z'n kont, en daarna zn baasje aan zn mond. Mijn wachtwoord is "wachtwoord"
- wees niet blind, bescherm je kind! Laat het zonder mondmasker uit huis, dan zit het volgende week strontziek thuis!
- E1000jen wat vind je het belangrijkste, de match of de hoogstaande conversaties in de chat?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.