Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- dao stikt ie z'ne bek nè oan!
- You can't make a turd without grease
- TWEE TEGEN EEN. EN DAN NOG TWEE IDIOTEN TEGEN ÉÉN NIET-IDIOOT.
- KURT!! We moeten weer helemaal vanaf knul beginnen
- Ik spreek vele talen behalve chinees, en japans is chinees voor mij
- Weet ge wie ik een slechte drummer vind? Maar dan ook echt slecht he... Lars Ulrich.
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- waar is shaap lan,waar is schaap
- in DRIE cafés in de buurt werd er op de toog geslagen
- En de kopbal van Samatta was van te dichtbij en Trossard van te ver geshot dus brugge moest eigelijk 0-1 gewonne hebben als we eerlijk zijn...
- my friends and I have been looking about. The knowledge on this network is beneficial and appreciated and is going to assist me in our studies a lot.
- Het is open deuren intrappen
- als het kalf verdronken is , is de koe bedroefd
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.