Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It was a very formative time for me when I was getting into music It was the year of the concept album and there were so many fantastic singles ~ Paul Weller
- Ein wenig Entspannung ist immer wichtig.....
- Weet je waar ik ben geweest? Al drie weken... De weekends... Oegstgheejst
- Grotesko roeleert Schoten!
- Je kan ook buiten gaan staan he
- (Graspy voice:) "It-was-the-Dukes-it-was-the-Dukes-it-was-the-Dukes!"
- Ooooone Hundred aaand eeeeeeeiigghtyyyy!
- zal ik eens een deskundig oordeel vellen over jouw soepje, of hedde zoiets van "Da boeit me ni"...?
- Davina Verscheurs, beroepsfilatelist, begint het stilaan zat te worden om telkens aan Knoos Alperts gelinkt te worden
- Zou je met Google ook ruzie kunnen zoeken?
- Na zo'n avondje modeshow ben je kapót, het is hard werken hoor! OOIT EEN KOOLMIJN VAN DE BINNENKANT GEZIEN, LUIE HAUTAINE TRUT!?
- ik ga even niks meer zegen op Sociale media. dan wet juli dat .
- Op zijn 24ste is de Noorse middenvelder vastte waarde bij Sheffield United, een Engelse tweedeklasser.
- Dag edith! *mmwhah* Goeienavond! Jij hebt een saxofoon rond je nek hangen... Waarom?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.