Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- As dich noew neet geis bewège, dan klop ich dich near!
- de bassist werd wegens trommelstokvingers genoodzaakt aan de synthesisers gezet
- Wat het ook moge zijn allemaal oprotten met die vuile tapijtknopers
- er is de afgelopen eeuwen dan ook veel te veel stront versast!
- Ja dat is HONGEEUUURRRRRR NAAR LIEFDE!
- Toen ik uit verveling mijn oude postzegels aan elkaar had geknubbled kwam moeder aanlopen met een pollepel en vroeg vrij kwaad omdat er geen post meer kwam... ?
- Hallo ik ben Roel Tijskens en ik componeer wereldhits
- Land Of The Because Of The Brave USA Free
- Er is uiteraard al geklaagd door de klapwiekende relnichten
- Ik heb nog nooit gekongtust
- rob de nijs: ik was 16 en jij was 98
- Heb ik nog maar 2 keer uitgelegd, maar goed....
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.