Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- ik krijg koppijn van Feesboekiaanse teksten
- De wachters van de Poorten van volgende week dinsdag hebben hun wolven op pad gestuurd - zij zullen enkel terugkeren met bloed aan hun tanden
- I have chosen to care *NOT*
- 's morgens de koffie koud, 's avonds een leuter van hout
- zoals het flesje thuis klokt klokt het nergens
- Intimi spraken deze zomer al over een moeizame herstart, waarbij oude frustraties snel opineuw de kop opstaken
- ik wil een belgisc comdatroter
- hier in maasmechelen practis nog nooit gehoord een paar seconden geleden · Vind ik leuk
- Schijnbaar bestaat er een Amerikaanse website, waarop je een profiel kan aanmaken om dan in contact te komen met vrienden. Wat 'n raar idee is me dat seg
- PPA0303A HAMBURGER
- werd verbannen door @hesgoalme op #hesgoal door een seksistisch varken genaamd "donnydeligt". Ik stelde een simpele vraag en werd geconfronteerd met domheid en vrouwenhaat
- Wie is toch die "Hu" waar de standardfans toch telkens om scanderen wanneer het slecht gaat?
- Kockanadrág!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.