Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- We verwachten middagtemperaturen rond 12 h.
- Het feit dat het decor van VTM Nieruwds nu al twee keer werd gekopieerd door andere zenders bewijst wel dat we een heel mooie en functionele nieuwsset hebben
- I, me, mine. I got a USB-slot in my spine
- Heartbreak. I see the tears you're hiding. There's plenty of room on my shoulders to cry on dude x
- Jesus hates FAQs
- Dit zijn mooie tijden voor Vanaken... hij mag meetrainen met wereldtoppers en achteraf Yari zijn tas dragen. Mika wish gaat geen opdracht uit de weg
- In het crematorium val je van de ene verassing in de andere.
- Ik heb POHNFOMO: pride of having NO FEAR OF MISSING OUT
- KVO maandag pingel en winst gemist, nu 2-0 weggegeven. Maturiteit 0,0 met al hun statistiek-aankopen.
- Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
- 5 jaar geleden werd ik voorgoed geband op #humo. Sindsdien is mijn leven er alleen maar op vooruit gegaan.
- Ik heb stress maar ik weet niet meer wat ik moet doen tegen de stress. Meditatie en yoga helpt niet meer... Weet met mezelf geen raaf meer.
- De Keutelaere houdt de bal met een fikse inspanning nog net binnen voor de neus van Cement
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.