Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- Sommige mensen lijken wel betaald te worden om komma's te gebruiken
- negatieve klantenbindingen zijn ons volledig vreemd. U MOET niks!
- gank dich wassen dan stinkzak
- Computers: why are mine always shite?
- Ik nieste en liet tegelijkertijd een scheet. Ik weet niet wat ik best eerst afveeg nu
- Mijn opinie is zo'n beetje als een scheet; moeilijk om binnen te houden en als ik ze loslaat, weet iedereen het en minstens één persoon gaat de kamer verlaten.
- I have chosen to care *NOT*
- Hoog tijd om weer even wat te gaan emanticiperen
- An interesting dialogue is worth comment. I feel that you must write more on this topic, it won't be a taboo subject but typically people are not sufficient to speak on such topics. To the next. Cheer
- is er gewoon iets wat al de ganse dag door je kop raast?
- Er komt een moment waarop je moet stoppen met een oceaan over te steken voor mensen die niet eens over een plasje zouden springen voor jou.
- Ik schenk je een noveenkaars met mijn foto erop. Als je ze aansteekt gaat ze 9 weken mee. Als je ze tussendoor uitblaast, nog langer
- Heb geen oog dichtgedaan na onze telefoon... XX PS: Ford zware klap
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.