Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- Omdat God ooit mijn imaginaire grasmaaier heeft geleend (ik heb geen tuin) en die nooit heeft teruggebracht.
- Alles wees erop dat het weer een spetterende avond ging worden, en dat werd het ook: ik kreeg diarree
- En stonk het al vóórdat ik hier binnenkwam?
- wait... flat-earthers are real?
- De lach inhouden tijdens bedrijfsbezoeken, 6 tips
- Werknemer: "Baas... Ik kan u 3 namen noemen..." Baas: "Oh... Zet u even..." (Werknemer gaat zitten en kijkt héél serieus) Baas: "Zeg maar." Werknemer: "Euhmmmmm... *kuch*... Jimi Hendrix, Paul McCartney, en El'n Jaaahn"
- You can't make a turd without grease
- Ignorent, ignorant, ig ne raore, ig nen oarige
- Mocht Mick Jagger ooit incontinent worden, spreekt men dan van Mickileaks?
- als de zon schijnt in mei is de regen voorbij
- Niemand raakt gelukkig gewond. Gelukkig raakt niemand gewond.
- Ik ben de belichaming van het woord "IRRITANT"
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.