Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- Sorry to piss on your bonfire China, but Pink Floyd made it to the dark side of the moon first
- Jij bent het vriendje van de baas, jij hebt "Open 24/7" op de rug van je overall staan, met een pijl naar beneden
- Hij trekt een gezicht alsof hij met een kerstboom in de woonkamer binnenkomt en er dan achter komt dat het nog maar juni is
- Schlompbick Monyus
- That's what I'd a done
- Fuck-Me-Botjes zijn eigenlijk gewoon smurfenmutsen maar dan aan je voeten!
- Wil jij nu ook eindelijk eens weten wat er nu precies door het struikgewas ruist? Klik hier!
- Le cycliste avec le cyste
- Bij ieder schoon wijf loopt er altijd een lelijk spook
- Gertje heit just weer ein fleske beer no Kunne ziene kop geguujd... dei waas weer aant knuffel mit een huppeltrutje
- Ik wijs hem enkel maar op het feit dat hij geslachtsmatig hetzelfde prefereert
- vieze dokter
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.